Searching for culinary perfection, one recipe at the time

sâmbătă, iunie 15, 2013

Concurs cu premii la sfârșit de "The French Laundry"

Undeva pe site la The French Laundy zice asa, IT'S  ALL ABOUT GIVING.



După cum am zis aici, That's all folks! , ca sa continui tradiția începuta în The French Laundry - Milestone and Giveaway si Giveaway - Castigatoriiiii, The Wandering Oltean organizează un concurs cu premii, cu care sa sărbătorim împreuna terminarea tuturor rețetelor din The French Laundry .

Toate premiile au, într-un fel sau altul, relevanta fie direct la The French Laundry, fie la peripețiile mele culinare pe tărâmuri The French Laundry.

Diferite premii au diferite cerințe, asa ca aveți răbdare și citiți tot postul.
Ca sa participați la concurs, lăsați un comentariu mai jos, în care spuneți care din premii va fac cu ochiul. Nu este limita la câte premii pot sa fie câștigate de un participant.
Unele din premii au cerințe suplimentare pe lângă a cea de a lăsa un comentariu.

După trei săptămâni, pe 6 Iulie, o sa fac trageri la sort, separate pentru fiecare premiu și o sa postez câștigătorii.
Dacă nu am zis altceva mai jos, premiile o sa fie trimise prin posta oriunde în lume

Si acum premiile.

Premiul nr. 1: Maldon Sea Salt Flakes


Sarea mea preferata în momentul de fata. Este absolut fantastica.
Dacă vreți sa citiți mai mult despre ea, link de pe Amazon Maldon Sea Salt Flakes

Premiul nr. 2: Fleur de Sel De Guerande



Înainte sa dau peste sarea Maldon, asta a fost sarea mea preferata.
Dacă vreți sa citiți mai mult despre ea, link de pe Amazon Fleur de Sel De Guerande

Premiul nr. 3: The French Laundry Cookbook


Nu mai trebuie sa dau explicații suplimentare, cartea mea de căpătai pentru ultimele 21 de luni.
Dacă vreți sa citiți mai mult despre ea, link de pe Amazon, The French Laundry Cookbook

Premiul nr. 4: The French Laundry Cookbook; copia asta este semnata personal de Thomas Keller
Premiul asta este din cele cu extra cerințe Ca sa puteți participa la tragerea la sort pentru premiul asta, trebuie sa fi lăsat un comentariu pe blogul The Wandering Oltean pana acum. 


Dacă se întâmplă sa câștigați amândouă copiile la carte, o sa o primiți numai pe asta și pentru cea nesemnata o sa mai trag încă o data la sorti un câștigător.

Premiul nr. 5: GIFT Voucher 200 lei - KitchenShop
Premiul asta este din cele cu extra cerințeCa sa puteți participa la tragerea la sort pentru premiul asta, trebuie sa dați Like la pagina mea de e Facebook (dacă nu ați făcut-o deja) TheWanderingOltean  și sa Share postul asta (http://thewanderingoltean.blogspot.com/2013/06/concurs-cu-premii-la-sfarsit-de-french.htmlpe pagina voastră de Facebook

Personal nu am cumpărat nimic de la ei dar am văzut ca au magazine prin țara, plus un website plin de chestii de bucătărie.
Scuze pentru cei care nu locuiesc în Romania și vouche-rul asta nu are nici un fel de utilitate.
Din păcate, câștigătorul la voucher-ul asta o sa-l primească undeva pe la mijlocul lui August, când o sa ajung eu în Romania și o sa-l cumpăr. 

Premiul nr. 6: Mac Knife Chef Series Hollow Edge Chef's Knife, 8-Inch (20 cm) (Valoare $100 / 333 RON)
Premiul asta este din cele cu extra cerințeCa sa puteți participa la tragerea la sort pentru premiul asta, trebuie sa dați Like la pagina mea de Facebook (dacă nu ați făcut-o deja) TheWanderingOltean  si sa Share postul asta (http://thewanderingoltean.blogspot.com/2013/06/concurs-cu-premii-la-sfarsit-de-french.htmlpe pagina voastră de Facebook

(Imagine copyright MAC Knife, Inc.)

The French Laundry folosesc exclusiv marca asta de cuțite japoneze. Personal nu îl am, dar am citit o grămada de lucruri bune despre el. La un moment dat l-am încercat într-un magazin de specialitate și a fost super. Printre cele mai bune cuțite încercate de mine

Dacă vreți sa citiți mai mult, link de pe Amazon, Mac Knife Chef Series Hollow Edge Chef's Knife, 8-Inch.

Premiul nr. 7 (Marele Premiu): 6 course tasting menu cu preparate facute de mine din The French Laundry 

Cartea The French Laundry e împărțită în 6 capitole: Canapes, First Course, Fish, Meat, Cheese si Desert.
La alegerea mea, o sa prepar cațe o rețeta din fiecare categorie.

Premiul asta, o sa fie valabil pentru un an și noua luni. Dacă nu credeți ca o sa ajungeți în zona New York în următoarele 21 de luni, va rog nu participați.
Masa o sa se se întâmple la mine acasă.

Si cam atât, nu-mi rămâne decât sa va urez succes și sper sa participați!
Yours truly, The Wandering Oltean.


Share this post

51 comments

  1. Mai draga, eu as vrea voucherul, ca am ochii pe inca niste chestii de la Kitchen Shop si-ar prinde bine. Salut initiativa, faine premii!
    Si felicitari pentru rabdarea si talentul din retele cartii. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asteptam asta :)

    Ma inscriu pentru Maldon Sea Salt Flakes, The French Laundry Cookbook copia semnata personal de Thomas Keller, Gift Voucher 200 lei - KitchenShop, Mac Knife Chef Series.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stefan Ioana Anca15 iunie 2013 la 13:02

      Ma inscriu pentru Maldon Sea Salt
      Flakes, Gift Voucher 200
      lei - KitchenShop, Mac Knife Chef
      Series. :)

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot eu, ca am apasat gresit.Eu vroiam marele premiu dar n-am sanse de castig.:(Asa ca vreau cartea, semnata sau nesemnata.

      Ștergere
  4. The CookbooK ! It`s a must have :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Viorel Mitrut
    De mult asteptam o ocazie, mai bine spus un motiv sa vizitez New York-ul. Cred ca testarea Marelelui Premiu este cel mai bun motiv, sa mai depanam amintiri din copilarie. Pe langa asta Premiul nr. 3: The French Laundry Cookbook ar fi perfect.
    Multumim pentru ca ne-ai aratat ce poti Cornele
    Sa auzim numai de bine !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma inscriu pentru Maldon Sea Salt Flakes,Fleur de Sel De Guerande,The French Laundry Cookbook si Gift Voucher 200 lei - KitchenShop.
    https://www.facebook.com/eva.hossu/posts/495498513855543

    RăspundețiȘtergere
  7. deci sa vedem: Maldon am pe stoc (simpla si smoked), fleur de sel am pe stoc (Camargue, nu Guerande, dar mie imi place parca mai mult asta, fiind mai putin sarata), voucher de la Kitchen Shop am tot avut, sa mai aiba si altii, dar cartea (semnata sau nesemnata) n-o am, un cutit in plus nu strica nimanui cat despre 6 course meal la NY courtesy of Cornel, nu stiu ce sa zic, poate asa ma motivez si eu in sfarsit si aplic pentru viza aia (dupa care fugim impreuna la Chicago sau la New Orleans sa ne destrabalam culinar :))

    RăspundețiȘtergere
  8. vai, ca nu pot sa rezist! :) de ar fi dupa mine, m-as inscrie doar la al -7-lea premiu, de 7 ori :)) din pacate, nu cred ca imi dau astia viza sa plec cu copil cu tot :)))

    Asa ca, iata-ma ca ma inscriu la celelalte 6, poate-poate, desi inima imi e la carte. Si de n-o fi cartea, sare pe pus pe rana macar :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma inscriu pentru toate daca se poate: Maldon Sea Salt Flakes,Fleur de Sel De Guerande,The French Laundry Cookbook si Gift Voucher 200 lei - KitchenShop.

    RăspundețiȘtergere
  10. Marele premiu este fantastic,dar,din pacate n-ajung in NY curand :( .Dar pot spera macar la carte sau la cutitul ala fantastic. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari din suflet, Cornel! Ce ai facut tu aici e.. cum sa zic. Ah, ce-as mai veni si eu la tine la masa! Ca sa nu mai zic ca imi e dor de New York si mi-e mila de viza aia, ca sta acolo nefolosita :) Insa nu stiu daca ajung in urmatoarele 21 luni, asa ca mai bine nu te incurc. Si daca e sa vin, poate te induri oricum sa-mi dai si mie un sandvis :)
    Altfel, imi face rau de tot cu ochiul cutitul ala! In absenta lui, nu zic pas nici la o copie French Laundry sau voucherul KS.
    Spor la toate!

    RăspundețiȘtergere
  12. Super premii! Ma inscriu pentru: Fleur de Sel De Guerande,The French Laundry Cookbook, Mac Knife Chef Series Hollow Edge Chef's Knife, 8-Inch (20 cm), si daca pot capata viza, pentru: "6 course tasting menu cu preparate facute de mine din The French Laundry".
    Nu am iesit niciodata din tara, de ce nu ar fi New York prima escapada?
    Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma inscriu pentru cutit si voucherul de la Kitchen Shop.
    Marele premiu suna excelent. Dar chiar daca nu castig nimic, cred ca m-am ales cu un premiu de consolare excelent, anume blogul acesta. Ma fascineaza arta culinara, chit ca eu abia reusesc sa incropesc ceva mai sofisticat. Dar in aceeasi ordine de idei nici sa pictez nu prea stiu, insa admir cu placere o expozitie.
    Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  14. Super premii! Ma inscriu si eu pentru: Maldon Sea Salt Flakes, Fleur de Sel De Guerande,The French Laundry Cookbook, Gift Voucher 200 lei - KitchenShop si cutitul Mac Knife Chef Series Hollow Edge Chef's Knife

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitari! Cat despre premii, visul meu e sa ajung la New york iar o cina de 5 stele gatita de tine ar fi binevenita, dar nu vad sa se intample asta prea curand. Asadar imi ramane sa ma multumesc cu minunata carte, cu taiosul ala sau sa imi fac de cap la kitchen shop cu un voucher.

    RăspundețiȘtergere
  16. Premiile sunt wow! Din pacate nu pot decat sa visez la cel de-al saptelea premiu asa ca ma inscriu, daca se poate pentru primele 6 premii :Maldon Sea Salt Flakes,Fleur de Sel De Guerande,The French Laundry Cookbook ( semnata ori ba), GIFT Voucher 200 lei - KitchenShop si Mac Knife Chef Series Hollow Edge Chef's Knife, 8-Inch (20 cm) .

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce frumos! Eu te comentez de demult, iar like la pagina Fb il ai deja, mai urmeaza sa share-uiesc postarea asya, ca sa afle si altii :)
    Cu mare, dar mare parere de rau nu ma pot inscrie la premiul no7, dar ma inscriu la 1, 2, 3, 4, 5, si 6 :D poate reusesc sa castig si eu ceva, ca la dintr-astea cu trasul la sorti n-am niciodata noroc

    RăspundețiȘtergere
  18. Toate premiile sunt frumoase (h) ,ma rezum la premiul nr.5: GIFT Voucher 200 lei de la KitchenShop :-$

    share: https://www.facebook.com/dobrica.carmenana/posts/541308219259961

    (Carmen-Ana)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce premii minunate, multumim! :)
    Ma inscriu si eu pentru primele 6, cu parere de rau ca nu am eu norocul sa ajung in NY like in urmatorii cinci ani :( (

    RăspundețiȘtergere
  20. In primul rand felicitari maxime!! Ai reusit ceva grozav. Apoi trebuie sa te felicit si pentru concurs, este plin de premii care de care mai frumoase. Multumim!!
    Eu ma inscriu pentru toate premiile in afara de ultimul pentru ca nu cred ca o sa ajung eu in NY curand...din pacate, desi mi-ar fi placut mult sa gust un preparat gatit de tine :)
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. cate premii minunate,da unul imi face cu ochiul, asa ca ma inscriu si eu pe lista pentru The French Laundry Cookbook, ca-i semnata, sau nu, asta este ce-mi doresc :-)

    RăspundețiȘtergere
  22. Toate premiile sunt frumoase, dar cum in New York nu am sa ajung in curand ma inscriu si eu pentru celelalte premii.

    RăspundețiȘtergere
  23. Felicitari si spor pe mai departe! In New York nu vom ajunge , asa ca ne face cu ochul cutitul ala meserias, Maldon Sea Salt Flakes /ne-am bucura de voucher-ul la KitchenShop si/sau cartea cea minunata!
    Like&comment dat de mult, share acus:)

    RăspundețiȘtergere
  24. Bravo pentru intreprinderea pe care tocmai ai incheiat-o !Cat priveste premiile toate sunt tentante, mai ales cartea !!!Asa ca ma inscriu la toate :-d ,mai putin la ultimul,nu pentru ca nu e tentant dar, helas, e prea departe New York-ul :(( !

    RăspundețiȘtergere
  25. Daca e "all about giving", apai asa sa fie :) Oricare din cadouri ar fi binevenit, dar cred ca fara New York...cu bebe pe drum e cam greu...Deci ma inscriu pentru celelalte 7 cu mare preferinta catre cutit si carte:)

    RăspundețiȘtergere
  26. Felicitari pentru concurs! Nu am mai vazut un astfel de concurs cu asa de multe premii :d Si daca tot nu e nicio limita atunci as vrea sa ma inscriu la toate :-d mai putin la ultimul premiu, deoarece nu am cum sa ajung in NY :( Astea fiind spuse, dau fuguta la Facebook sa apas si acolo pe ce trebuie :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Te mai felicit o data și aici atât pentru îndeplinirea "misiunii" cu răbdare și migala cât și pentru inițiativa frumoasa. It's all about giving zici?!? Sa spunem ca nu mi-ar fi utila cartea si cutitul ( nu ca nu mi-ar fi plăcut din bucatele alese ale lui Chef TWO, dar I cannot make it). De urmărit te-am urmărit în aventura ta culinara (am tras mai mereu cu ochiul) iar pagina-ti este printre my favorites. Spor in toate si nu inceta sa ne incanti asa cum ai facut-o si pana acum. cheer

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu as vrea sa te vad în actiune, dar cum nu ajung la NY, vreau doar sa te felicit pentru concurs, alegerea premiilor si nu în ultimul rînd pentru tot ceea ce realizezi pe acest blog, pentru a ne încînta pupila si papila!




    RăspundețiȘtergere
  29. Ma inscriu si eu pentru primele 6 premii minunate.

    RăspundețiȘtergere
  30. Gelu Nita

    Cutitul imi face in mod special cu ochiul, dar pana la urma ma voi multumi cu oricare din premiile puse la bataie, asa ca ma inscriu pentru toate:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Cred ca mai intai s-ar cuveni sa-ti multumesc pantru ca ai inceput blogul exact cand eu aveam mare nevoie sa invat sa gatesc. Nu am putut sa incerc multe retete din TFL dar cateva mi-au reusit si au ramas in meniul saptamanal. Mi-am utilat bucataria insiprandu-ma din blogul tau:) .Am invatat anumite tehnici de care eu nu auzisem si altele care mi se pareau o pierdere de timp (PS:acum nimeni nu mai vrea piure fara sa fie trecut prin sita :-d). Plus ca citirea blogului este o placere, am devenit dependent [-( …

    Ma inscriu la 1,2,5 si 6.

    i.m.

    RăspundețiȘtergere
  32. Zamfir Ramona-Dora27 iunie 2013 la 05:50

    Felicitari si multumim pentru concurs! Particip si eu pentru Gift Voucher 200 lei - KitchenShop si Mac Knife Chef Series.

    RăspundețiȘtergere
  33. Ma inscriu pentru Maldon Sea Salt Flakes,Fleur de Sel De Guerande,The French Laundry Cookbook , Gift Voucher 200 lei - KitchenShop si cutitul Mac Knife Chef .

    RăspundețiȘtergere
  34. Stefana Mitrut:

    Ma inscriu pentru toate 7 :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Victor Mitrut

    As vrea sa ma inscriu pentru nr. 4,6 si 7

    RăspundețiȘtergere
  36. Geta Mitrut


    Eu ma inscriu pentru numerele 1,2,5,6, si 7

    RăspundețiȘtergere
  37. Felicitari pentru incheierea unei misiuni atat de complicate si interesante! Ne-ai dovedit ca nimic nu este imposibil daca esti pasionat de ceea ce faci si ai hotararea de a duce lucrurile la un bun sfarsit! :)

    Ce va urma acum? O noua carte? Care o sa fie oare urmatoarea?

    In al doilea rand felicitari pentru concursul atat de bogat in premii care de care mai atractive!
    Marele premiu suna tare tentant, dar pentru noi o deplasare la NY in viitorul apropiat nu intra in discutie, te invitam in schimb , cu drag , daca cumva ajungi in tara sa vii pe la noi sa iti punem bucataria la dispozitie si sa savuram impreuna toate minunatiile pregatite de tine!

    Cartea si cutitul recomandat in ea sunt extraordinare , ne-am bucura mult daca am avea sansa sa le testam in bucataria noastra, desi de regula nu prea avem lipici la tragerile la sorti!

    Cu drag,
    Daiana

    RăspundețiȘtergere
  38. Irina Apopei

    Buna! Eu as vrea sa particip pentru Cookbook; GIFT Voucher 200 lei - KitchenShop; Mac Knife Chef Series Hollow Edge Chef's Knife, 8-Inch .

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  39. Felicitari pentru perseverenta de a trece printr-o carte de retete care mie mi-ar provoca un amestec de anxietate si durere de cap...de acum ti-ai castigat tot respectul si in bucatarie!
    daca pot sa-mi permit sa te intreb cite retete ti-au devenit favorite si stii ca le vei mai face cu siguranta cu alte ocazii?

    Iulia
    p.s.
    orice dar nu cutitul, ca nu vreau sa se mai taie Razvan...

    RăspundețiȘtergere
  40. Felicitari pentru ca ai adus si in limba romana cartea aceasta, care altfel ar fi imposibila pentru multi dintre noi, ne-vorbitori de limba engleza.

    Mariana Vladu
    Eu as vrea cutitul.

    RăspundețiȘtergere
  41. Stiu ca tintesc cam sus, dar marele premiu suna delicious. Daca nu, ma mulumesc si cu o intalnire cu chef-ul si sous-chef-ii.

    RăspundețiȘtergere
  42. Cu siguranta mi ar placea sa castig marele premiu dar sunt convins ca nu as putea onora intalnirea,cu siguranta as fi incantat si cu una din carti sau cutitul.Multa bafta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  43. Mi-ar place oricare din premii, mai putin voucherul- nu o sa ajung in Romania prea curand. Nu-mi vine sa cred ca te desparti de cartea cu autograf...
    Felicitari pentru reusita, si bravo Magdei pentru suport!
    Dana W

    RăspundețiȘtergere

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© The Wandering Oltean
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSS Comments RSS
Back to top