Searching for culinary perfection, one recipe at the time

luni, ianuarie 07, 2013

Corsu Vecchiu with Spiced Carrot Salad


... si cu rețeta asta am mai terminat un capitol, "Cheese".

Dupa cum sugerează numele, se presupunea ca folosesc cașcaval Corsu Vecchiu. Corsu Vecchiu nu am găsit asa ca am folosit una din celelalte brânze sugerate, Petite Basque.

Cascavalul se presupune ca merge bine cu "spices" asa ca pe lângă cascaval mai este și o salata de morcovi "condimentata" și un piure de stafide.

Surpriza a fost ca mi-a plăcut salata de morcovi. Când am citit rețeta și am văzut ca salata de morcovi presupune morcovi cruzi amestecați cu o reducție de suc de morcovi și mirodenii... reacția instantanee  a fost ... "it sucks". Asta pentru ca nu-mi plac morcovii negătiți ( și nici după aia gătiți nu ma dau în vânt prea mult).
Minune! Amestecate cu mirodenii, piureul de stafide dulce acrișor și cașcaval la temperatura camerei .. a fost super. Chiar super super!



Piperul, semințele de coriandrul, scorțișoara și cuișoarele se încălzesc într-o cratița pana se simt aromele după care se măcina.




Sucul de morcovi se aduce la fierbere, se înlătura spuma care se ridica la suprafața,  se strecoară în alta cratița după care se fierbe la foc mic pana s-a redus pana la 2 lingurițe.


Stafidele se fierb pentru doua minute în apa și zeama de lămâie după care se fac piure într-un blender.


Piureul se trece printr-o sita fina.

Fara poze, am făcut și praf de morcov.
Morcovul tocat rezultat în procesul de făcut suc de morcovi,  se pune intre șervetele ca sa se extragă cât mai mult lichid, după care se tine în cuptorul cu microunde la puterea cea mai mica pentru 40 de minute.

Dupa ce s-a uscat bine, se râșnește.

Morcovul ras se amesteca cu reducția de morcov care s-a condimentat cu mirodeniile făcute mai sus și cu doua lingurițe de brunoaise.

Si cam atât, super simplu și ușor, cu rezultate "awesome"! .




Share this post

12 comments

  1. Mie imi plac morcovii, si cruzi si gatiti, in schimb nu suport coriandrul...am incercat de cateva ori, dar fara succes :) Oricum reteta arata bine, ma gandesc cum o fi daca se scoate coriandru de acolo :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Capitolul "cheese" e preferatul meu. Imi plac si morcovii. Iar ce ai pregatit tu acolo arata awesome. Ca sa incepem anul cu bine, te anunt ca ai un premiu la mine ;).

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesanta combinatia.. Si arata intr-un mare fel.. ca mai tot ce faci tu aici :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite, asta-mi place la tine. retetele sunt una rece, una calda. Pe asta cu branza, legume, spices o vreau. Mai multe portii :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Morcovii imi plac si daca tu zici ca e buna combinatia cu branza atunci te cred.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmm... morcovi cruzi picanti... suna foarte bine. Este o reteta care trebuie abordata. Montaj de profesionist. Nota 10!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici eu nu ma împac cu coriandrul deloc!

    La multi ani, maestre!

    RăspundețiȘtergere
  8. Waw cum arata!!!! jos palaria...spectaculos ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Simplu si ...de exceptie! Va dorim un An Nou plin de echilibru...asa cum ti-l doresti si tu!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Paula Gafitescu - Nici eu nu ma omor dupa coriandru, dar in reteta asta este destul de subtil gustul

    @Cătău - Merci

    @Disturbingly Delicious - Merci

    @Simona - Multumesc

    @Brindusa Scheaua - :)

    @Any - Merci. Asa zic :)

    @Haplea - Merci

    @Maya - Merci. Pai nu ai incercat reteta asta. Poate iti schimbi parerea :)

    @Emily - Merci

    @Alex - Merci frumos

    @simplu si bun - Multumesc la fel!

    RăspundețiȘtergere

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© The Wandering Oltean
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSS Comments RSS
Back to top