Searching for culinary perfection, one recipe at the time

duminică, august 01, 2010

Primul post!! Tineti-va bine

Sînt deja la primul post si simt ca totul e de bun augur. Înainte sa apuc sa postez orice, am deja doi followers.

Am intentia sa folosesc romana asa ca scuze pentru necititorii de romana :(
Google Translate rocks.
Intentionat si neintentionat o sa mai apara si englezisme.

I-am menţionat Magdei de ceva timp ca am intenţia sa o torturez pe ea si pe copii în timpul vacanţei si sa-i pun sa-si exprime impresiile la sfirsitul fiecărei zile. Asa ca "here we go"... după 3 minute petrecute pe blogger.com mă făcui cu blog.

Dintr-un motiv sau altul mi-a luat mai puţin de 10 secunde ca găsesc un nume pentru blog. Magda crede ca numele este "cheesy" iar un prieten american de la servici, Herb, a fost un pic mai delicat "That name is stupid".

Intenţia este, asa cum am mentionat deja, sa ne exprimăm opiniile despre vacanţa care se presupune ca începe oficial mîine cu un zbor din Newark pînă la Luxemburg.

Pînă la începutul lui Iunie nu am avut nici cea mai mica idee ca o sa ajungem în Europa vara asta. Totul s-a schimbat cînd am primit un email cu o oferta care era mult prea buna ca sa fie adevărată. "Zburati in Europa vara asta pentru $400 dus-întors". Oferta era de la Iceland Express si spre mirarea mea a mers. Asa ca ne-am făcut cu bilete pînă la Luxemburg si înapoi rămînînd numai sa stabilim cu ce o sa ne umplem zilele.

Acum.. nu am avut nici ce-a mai mica idee despre Iceland Express dar am presupus ca este linia aeriană din Islanda si trebuie sa fie buna, ca am auzit ca Islandezii se pricep bine de tot la afaceri. S-a dovedit pînă la urma ca ca Iceland Express nu are nici cea mai mica legatură cu Icelandair. Si s-a mai dovedit ca sînt low-fare airline asa ca o sa vedem cum o sa fie :). O sa fie prima experienţa cu low-fare.

Planul este sa stăm cinci nopţi la Paris, patru nopţi la Amsterdam, trei nopţi la Brussels si doua nopţi la Luxemburg. Una din zilele în Luxemburg o sa o petrecem în Mosel Valley în Germania.
Numai 6 tari în doua săptămîni si un pic :).
Între oraşe o sa călătorim cu trenul, cu excepţia ultimului segment între Belgia si Luxemburg, unde o sa inchiriem o maşina.

Sooooo... Europe.. Here I come. Tine-te!!
Share this post

4 comments

  1. I just reading the english of google translations for most current blog post.

    And now my head hurts :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept postarile - interesanta ideea. Sper sa revad din locurile dragutze.
    Succes si vacanta placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper din inima pt. voi ca biletele de avion sa fie in interiorul avionului si nu pe aripa....

    Vacanta placuta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum ii spuneam Magdei, daca pierdeti conexiuni, bagaje, etc, don't loose your spirit... Asta face parte din aventura! Mai tarziu o sa le gasiti amuzante... Vacanta placuta si keep blogging!

    RăspundețiȘtergere

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© The Wandering Oltean
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSS Comments RSS
Back to top